miercuri, 12 mai 2010

Bancuri adunate si raspandite...

         O mama isi dojeneste fiul:
    - Aha, deci in Spania nu vrei sa te duci, in Italia nu vrei sa te  duci, fotbal nu stii
      sa joci, manele nu vrei sa canti......bine ma, atunci da la facultate....... sa ajungem
     de rasul blocului !

Dom' doctor, am o problema, nu-mi ajunge numai barbatul meu.
    - Nici o problema, s-au mai vazut cazuri, luati-va un amant.   
    - Pai am.   
    - Si cu barbat si cu amant tot nu v-ajunge?   
    - Pai...nu.   
    - Bine, s-au mai vazut cazuri, mai luati-va unul.   
    - Pai mai am.   
    - Si cu doi amanti si cu  barbat tot nu va ajunge? !!   
    - Pai, nu prea.
    - Bine, s-au mai vazut cazuri, mai luati unul.  
    - Pai, mai am.
    - Cu trei amanti si un barbat tot nu-ti ajunge? ? ? ?   
    - Pai...nu   
    - Femeie, înseamna ca esti bolnava !!!!!>   
    -  Pai de-aia am venit la dvs., sa-mi dati o adeverinta ca sunt bolnava, ca barbatu-meu  
       zice ca sunt curva.... 
Un apel telefonic la o agentie de turism:
        - Organizati excursii in Egipt?
        - Da, desigur....
        - Spuneti-mi, va rog, ce statiuni balneare sunt acolo?
        - Sharm-el-Sheick, Hurgada, Taba, Nuveiba...
        - Stop.... Nuveiba. Nuveiba e bun!
        - Când doriti sa plecati, cate  persoane?
        - A, nu, nu plecam. Noi doar rezolvam integrame..
     Un tata ingrijorat isi asteapta fiul acasa.
     Intr-un tirziu soseste, si este luat la intrebari:   
    - Unde ai stat pana la ora aceasta?
    - Tata, azi mi-am pierdut  virginitatea. 
    - Bravo! Stai jos, sa bem si noi un paharel pentru acest eveniment!   
    - Putem sa bem, dar nu pot sa ma asez..
   
    Medicul deseneaza o linie si apoi il intreaba pe  nebun:   
      - Ce va sugereaza asta?   
      - Femei goale...   
    Mai deseneaza un cerc si iar: - Dar asta ce va sugereaza?   
      - Femei goale...   
    Mai deseneaza un patrat: - Ce va sugereaza asta?   
      - Femei goale...
     Psihiatrul lasa jos creionul din mana si zice:   
      - Vad ca aveti o idee fixa cu femei goale:   
      - EU, EU am o idee fixa? Dar cine a desenat aici toate obscenitatile   astea?
  
    Doi indragostiti, pe o banca, in parc:
    - Iubitule, cand o sa ne casatorim o sa avem doi copii, un baiat si o  fata.
    - Dar de unde stii?
    - Amandoi sunt la mama, la tara .
 
    Inginerul agronom catre badea Vasile:
    - Bade, cu metoda asta invechita nu o sa obtii nici cinci kile de pere din pomul asta...
    - Ai dreptate, e prun...

    - Taticule, de ce te-ai casatorit cu mamica?
    - Vezi, nici macar copilul nu intelege de ce!

     Un barbat avea febra mare, asa ca sotia l-a dus la doctor.
     Dupa o consultatie, acesta a spus:
     - Doamna, sotul dvs. are nevoie de odihna. Va prescriu niste somnifere..
     - Bine, domnule doctor. Si cand trebuie sa i le dau?
     - Dar nu sunt pentru el, sunt pentru dumneavoastra!

        Definitia fidelitatii : lipsa ocaziilor favorabile.
 
        Diferenta dintre erotism si perversiune:
        - Erotism este sa mangai femeia cu o pana;
        - Perversiune este s-o mangai cu toata gaina..

        Un urs batran il invata pe unul tanar:
        - Omul trebuie atacat in asa fel incat sa aiba timp sa te vada si sa  reactioneze.
        - De ce?
        - Sunt mai gustosi dupa aia, nu mai au rahat in ei.
         
   Mamico, astazi in autobuz tata m-a pus sa cedez locul unei   domnisoare....
        - Foarte bine puiu' lu' mama, asa trebuie sa faci!
        - Da mamico, da' io stateam in bratele lu' tata...

        Doi tineri stateau pe o banca. Dupa o ora de liniste, baiatul se decide sa rupa afacerea :
        - Nu vrei sa mergem la mine in apartament?
          La care fata raspunde:  - Nu aveam de gand, insa m-ai convins !!!

        - Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi in ocean si in  jur e plin de  
          rechini. Luati de sub scaune vestele de salvare si  cutiuta cu crema... este
          ca sa va ungeti pe corp, impotriva rechinilor..
        - Si nu ne mai mananca?
        - Ba da, dar cu scarba..
 
 

Niciun comentariu: